(novica s komentarjem)

Stavkovni odbor novinarskih sindikatov RTV je zavrnil navedbe generalnega direktorja RTV Andreja Graha Whatmougha, da bo zaradi ponedeljkove stavke okrnjen informativni program TVS.

Očita mu, da je nepooblaščeno posegel v določanje oblike stavke in da zavaja glede pogajanj. Zavzemajo se za neokrnjen program, nadgrajen s stavkovnimi vsebinami, prenaša Slovenska tiskovna agencija (STA).

Generalni direktor je izdal tudi navodilo, da naj enote pripravijo sezname stavkajočih, ker bo to podlaga za neizplačilo njihovih plač. Vodja stavkovnega odbora Helena Milinković napoveduje, da bo v primeru uresničitve te grožnje plače zaposlenim pokril sindikat.

Vodja pogajalske skupine Alenka Potočnik je opozorila, da sindikalna stran ni prekinila pogajanj, kot trdi Grah Whatmough, o nadaljevanju stavkovnih aktivnosti pa so ga tudi obvestili.

V ponedeljek bo tudi javni shod za javni RTV pred parlamentom oz. Državnim zborom, kot so zapisali stavkajoči.

V ponedeljek bo tudi javni shod za javni RTV pred DZ,
ne pred stavbo RTV SLO.
Gorščakova razrešitev z vrha TV Slovenija vidi kot neutemeljeno, Grah Whatmough vztraja pri nasprotnem

Natalija Gorščak – nekdanja direktorica TV Slovenija, ki toži generalnega direktorja RTV Slovenija Andreja Graha Whatmougha zaradi razrešitve s tega mesta avgusta lani- je danes na Delovnem in socialnem sodišču v Ljubljani poudarila, da so bili očitki neutemeljeni.

Grah Whatmough pa je nasprotno vztrajal, da je bila razrešena upravičeno, kar pravzaprav pomeni, da je zavrnil očitke, da je bilo dejanje politično motivirano.

Gorščakova je vztrajala pri trditvi, da je njena razrešitev pomenila sankcijo, ker ni razrešila takratne odgovorna urednica televizijskega informativnega programa Manice Janežič Ambrožič.

Vedno, kadar sta govorila z generalnim direktorjem, je po njenih besedah rekel, da bo treba z Janežič Ambrožičevo nekaj narediti. A Grah Whatmough je to zanikal. Tudi Janežič Ambrožičeva je kot priča povedala, da ji je poleti lani predlagal umik.

V vsakem primeru gre zelo verjetno za politično oz. strankarsko obračunavanje preko njim zvestih kadrov, kar o pluralnosti javnega medija pove vse in še več. 

Glavna obravnava se je danes končala, sledil pa bo pisni izrek sodbe, še poroča STA.

(mbo)